Nyklippt resvan Perro :)

I söndags, dagen efter min 45-årsfest klippte jag Daisy. Perfekt val av dag verkar det som. Lite trött och avslagen satte jag tidsrekord i klippningen. Blev det bra? Jag la lite finish till dagen/dagarna efter... Det brukar alltid krypa fram en del fix. Haha.



Nejdå, söt och fin är hon.


Sedan 2 veckor åker vi tåg till Malmö. Varierande resultat som vi inte behöver gå in på (lite bara, 3 timmars tågresa enkel väg i tisdags) men vilken goding Daisy är på tåget. Hur cool som helst. Lägger sig och vilar lite, sitter och spanar, sniffar och känner in. Puttar på grannen och vill kela lite... Inte riktigt som den försiktiga tjejen vi har.  Underbara vovve. Upphör aldrig att förvåna oss. Skönt att INTE köra och äventyra allt i den galna trafiken. 



Ha en skön fortsatt vecka! 

❤️💜💚



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0