Musik, klippning och Mors Dag

Den här helgen har gått i rasande tempo. Det är så skönt att man aldrig är sysslolös, eller?

I lördags jobbade jag på Stinas Blommor så Niklas fick ta hand om ruljansen med hundpromenader, markservice och skjutsningar av dottern. Ibland är det svårt att hinna med mellan de olika uppträdanden som Gabriella är med på! I lördags var en sådan dag. 
Daisy och jag hängde med på en av dem i alla fall. Mycket vackert trots att vi bara kunde höra dem då konserten hade lagts inomhus (vädret till trots...)
På väg hem hämtade vi ett trimbord som jag köpte av Susanne, vår "kennelmamma". 

Kalasbra då jag inte kommit till skott och köpt något innan. Då var det ju inget att skylla på - bara att köra igång och klippa Daisy på söndagen, efter vi varit och röstat (givetvis)!


Maskinen har jag skickat efter från Satchmo och den funkade kalasbra. Så skönt att kunna klippa själv. Daisy fick lite pauser och jag tycker nog att resultatet blev helt okej... 
Sen att vi har hundhår i hela trädgården är ju bara charmigt? 

Jag blev ordentligt firad av min underbara dotter på mors dag också. Titta så fina saker hon köpt till sin lilla mamma! 


Idag är jag ledig och har tillbringat dagen i trädgården, eller rättare sagt i rabatterna. Och så har jag monterat vår nya soffa. Fiiiin!
Daisy provade den direkt, ser rätt nöjd ut. 

Nu hoppas vi vädret fortsätter! ☀️☀️☀️
RSS 2.0