Midsommarhelgen

Har inte bloggat på ett tag - som synes. Blir liksom inte av... Nu får det bli lite skärpning! 👹

I helgen var vi hursomhelst i Linköping och hälsade på Niklas barndomsvän Arne som, tillsammans med sin familj, flyttat från Mariefred ut på landet några mil söder om Linköping. 
Fantastiskt härligt ställe. Jag vill också bo sådär - det var liksom så jag växte upp!

Vi hade en jättemysig midsommar med god mat och dryck, femkamp, lekar, dans kring midsommarstången och en massa skratt! 
😂😂😂










Daisy hade hur kul som helst. 
Hon är ju inte så van vid barn men efter denna helgen känner jag mig ganska säker att hon gillar dem!! 👍

Hon hade även kul med de två fina Islandshästarna, Mysingur och Skorri. Skällde ut dem med jämna mellanrum och snodde de där stora bollarna som kom ut från de bakre delarna. 

Vi (ja, i alla fall 2/3 av oss människor i familjen) red på midsommardagen. Helt underbart. Först i paddocken, sen red Maja och jag ut i skogen. Åh vad kul det var. Lyckades till och med att tölta litegrann. 🐴

Oj vilken träningsvärk jag fick dagen efter ... 

Vi hann även med en trevlig fika hos "lillebror" Andreas och hans Sofia i Linköping på midsommardagen. Kul att se deras mysiga lilla radhus! 
En snabbfika på hemvägen i pappas o Yvonnes husbil blev det också när vi åkte söderut på söndagseftermiddagen. 

Även om det var härligt att vara borta är det ju alltid skönt att komma hem. Det tyckte båda våra tjejer. 


Nu laddar vi om för nästa helg åker Gabriella till England 🇬🇧 på språkresa. Mycket att fixa med i veckan.

//Louise 

RSS 2.0